19 Απρ 2016

Σάββας Τιμονίδης

Σάββας Τιμονίδης ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΜΕΤΕΔΩΣΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ. ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΓΕΜΑΤΟ ΜΕ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.



 Αυτό ήταν σχόλιο σε κοινοποίηση που έκανα στο διαδίκτυο για αγώνα μπάσκετ που έγινε στο κλειστό γυμναστήριο – γήπεδο Βελβεντου εγώ σαν μικρότερος δεν έτυχε να τον γνωρίσω τον κύριο Τιμονίδη αλλά έχω ακούσει πάρα πολλά για αυτόν .Όταν διάβασα το σχόλιο είπα ότι πρέπει να γράψω κάτι για αυτόν αλλά κάποιον πρέπει να συμβουλευτώ για να μην κάνω και κάποιο λάθος , έτσι λοιπόν ζήτησα πληροφορίες και άμεσα υπήρξε η ανταπόκριση από έναν Βελβεντινό συγγενή μου και αθλητή που γνώρισε τον Σάββα Τιμονίδη τον Γιώργο τον Βαλουμά .

 Ο Σάββας Τιμονιδης διορίστηκε ως καθηγητής Φυσικής Αγωγής και ήρθε στο Βελβεντό το 1968.Αμέσως έβαλε σε επανεκκίνηση τον αθλητισμό στο Βελβεντό.Σαν παλιός αθλητής στίβου έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα σ΄αυτόν.Στο προαύλιο του Δημοτικού Σχολείου Βελβεντού με προσωπική του εργασία και την βοήθεια εθελοντών δημιούργησε τις απαραίτητες αθλητικές υποδομές και από τότε κάθε απόγευμα τουλάχιστον για ένα τρίωρο,ως μαέστρος ,καθοδηγούσε ένα μεγάλο αριθμό αγοριών και κοριτσιών του Βελβεντού σε διάφορα αθλήματα(Ρίψεις,άλματα,δρόμους)
.
 Δημιουργεί στην Δυτική Μακεδονία τις πρώτες ομάδες μπάσκετ, στο Βελβεντό και μια πολύ καλή ομάδα Βόλεϊ.Κατεβάζει σε αγώνες συνεχώς αθλητές και τις ομάδες και μέσα από τις γνωριμίες του έμπλουτίζει τον σύλλογο, ΑΣ ΒΕΛΒΕΝΤΟ,που ίδρυσε με πλούσιο αθλητικό υλικό.

 Ως καθηγητής στο Γυμνάσιο Βελβεντού, πάντα σχεδόν με την φόρμα,είναι εργατικότατος.Η κάθε ώρα αρχίζει με τροχάδην,για προθέρμανση,μετά Σουηδική γυμναστική , ενόργανη ,αθλοπαιδιές.Όταν ο καιρός δεν είναι καλός το πρόγραμμα έχει χορό και ενόργανη στο ισόγειο του σχολείου.Όλα αυτά σε συνθήκες από πλευράς αθλητικών υποδομών άσχημες αλλά με πλούσιο αθλητικό υλικό το οπoίο πάντα εύρισκε τον τρόπο να μας το παρέχει...Και έρχεται και ο επιθεωρητής και δεν... ικανοποιείται.Δεν ήταν,φαίνεται, πρόθυμος στα κελεύσματα της τότε εξουσίας.Αυτά τα λίγα για τον Σάββα Τιμονίδη,τον προπονητή μου,τον καθηγητή μου,τον συμπαίκτη μου.
οι φωτογραφιες ειναι απο το αρχειο του Γεωργιου Βαλουμα .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου