21 Σεπ 2011

«Το κακοήθες μελάνωμα»


Κοντά στο 23% η ανεργία στη δυτική Μακεδονία, σε τιμές Φ.Π.Α.!!! δηλαδή (και δεν είναι φυσικά μόνο τωρινό). Ρεκόρ ανεργίας είχαμε την τελευταία δεκαετία, σε μια Περιφέρεια που οι δραστηριότητες στον τομέα της βιομηχανίας (βλέπε ΔΕΗ) είναι σημαντικές.
Από την δεκαετία του ‘90 που η Δ.Ε.Η. κάνει προσλήψεις με το σταγονόμετρο άνθισαν οι εργοληπτικές εταιρείες στην περιοχή μας οι οποίες σε μεγάλο ποσοστό είναι κι από άλλες Περιφέρειες. Και γνωρίζουμε όλοι καλά ότι το εργατικό δυναμικό που απασχολούσαν και απασχολούν, είτε είναι αλλοδαποί είτε είναι Έλληνες, αμείβεται με πολύ χαμηλές αποδοχές. Και ναι μεν οι εταιρείες έχουν τις δραστηριότητες εδώ αλλά τα κέρδη τους τα παίρνουν εκεί που ζουν οι ιδιοκτήτες τους.
Ανεργία στον χώρο της οικοδομής την τελευταία πενταετία, ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ!!!!! Συνεργεία οικοδόμων και συναφών επαγγελμάτων χωρίς δουλειά μήνες, χρόνια. Έφτασαν μάλιστα στο σημείο κάποιοι «αναλυτές», να υποστηρίξουν -και υποστηρίζουν ακόμη και σήμερα- ότι αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι υπήρξε έντονη ανοικοδόμηση μετά το σεισμό του ’95! ΜΕΓΑ λάθος. Η οικοδομή και τα μεγάλα δημόσια έργα στηρίχτηκαν εν πολλοίς στον δανεισμό και στα Ευρωπαϊκά προγράμματα. Όταν όμως οι τράπεζες σταμάτησαν να δίνουν νέα δάνεια, το αποτέλεσμα ήταν χιλιάδες κόσμου που απασχολούνταν με την οικοδομή να πέσουν στην ύφεση και στην ανεργία.
Ανεργία στους έχοντες πανεπιστημιακή μόρφωση, πολύ μεγάλη. Παράδειγμα: μια τελειόφοιτος του Πολυτεχνείου μου έλεγε πως με δυσκολία βρίσκουν δουλειά και αν είναι τυχεροί και βρουν οι αποδοχές τους είναι 650 ευρώ. Τελειόφοιτος Πολυτεχνείου με δυο ξένες γλώσσες 650 ευρώ!!!!!!!
Ανεργία στις θαλάσσιες δραστηριότητες (ναυτιλία) μεγάλη, από τη στιγμή που οι ναυτικοί μας στα εμπορικά πλοία κατά 90% αντικαταστάθηκαν από αλλοδαπούς εργαζόμενους. Ναυπηγεία είτε απαξιώθηκαν είτε έκλεισαν είτε ανατέθηκε η κατασκευή νέων πλοίων σε αλλά κράτη.
Οι στατιστικές υπηρεσίες αναφέρουν στα ποσοστά ανεργίας, που κατά καιρούς δημοσιοποιούν, ως ανέργους, μόνο αυτούς που είναι εγγεγραμμένοι στα Μητρώα του ΟΑΕΔ. Άρα η πραγματική ανεργία, όπως πολύ καλά γνωρίζουμε, είναι κατά πολύ μεγαλύτερη.
Λίγες σειρές τώρα, σχετικά με τη χθεσινή μου ανάρτηση (φαντάζομαι θα μου το… επιτρέψει ο ανώνυμος κουκουλοφόρος υβριστής και συκοφάντης που σχολίασε με βρισιές τη χθεσινή ανάρτηση μου).
Όπως βλέπεις (αν… βλέπεις ή απλώς κοιτάς – τεράστια διαφορά, αν και δεν νομίζω να αντιλαμβάνεσαι τη διαφορά) ανώνυμε αναγνώστη μου, κάτι… γνωρίζω και εγώ σχετικά με το τι γίνεται στα εργασιακά και στην ανεργία, η οποία είναι τεράστια στην Περιφέρεια μας και δυστυχώς μία από τις υψηλότερες, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, πανελλαδικά. Μην σου φανεί παράξενο, αλλά εσύ και εγώ και χιλιάδες άλλοι σαν και μας ευθυνόμαστε, που όταν έρχονταν προεκλογικά βουλευτές, νομάρχες και πολιτευτές και μας έλεγαν ότι έχουμε υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και χαμηλή ανεργία και όλα πάνε καλά ή θα πάνε ακόμα καλύτερα, όχι μόνο τους πιστεύαμε αλλά χτυπούσαμε και παλαμάκια και την Κυριακή με αυτοπεποίθηση (και ίσως και λίγη… έπαρση) πηγαίναμε στην κάλπη και ψηφίζαμε τον εκλεκτό μας.
Τώρα, για τη χυδαία και άνανδρη επίθεση, το υβριστικό ύφος σου και το απαξιωτικό στυλάκι προς εμένα ένα έχω να σου πω: Αυτό και μόνο φανερώνει το ποιόν και την ποιότητά σου. Α, και κάτι ακόμη: Ενδεχομένως (δεν είμαι και πολύ… σίγουρος) να γνωρίζεις, ότι κουκούλες φορούσαν οι προδότες και οι δοσίλογοι στην Κατοχή.
Εγώ είμαι ο Νίκος Βλάχος, 45 ετών, δημόσιος υπάλληλος και όπως βλέπεις γράφω και εκφράζω τη γνώμη μου ΕΠΩΝΥΜΑ γιατί ΔΕΝ ΣΕ ΦΟΒΑΜΑΙ ανώνυμε αναγνώστη μου.
Όλο αυτό το καιρό με σεβασμό και ευπρέπεια προσπαθώ να εκθέτω τις απόψεις μου ή να μεταφέρω και να δημοσιοποιώ ευρύτερα απόψεις άλλων που θεωρώ ότι ταυτίζονται ή είναι κοντά στις δικές μου. Πάντα πίστευα και πιστεύω στον επώνυμο και ουσιαστικό διάλογο αλλά ακόμα και στη δημόσια αντιπαράθεση είτε εκ του σύνεγγυς είτε μέσω των έντυπων και ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης (εφημερίδες, ιστοσελίδες, blogs κ.ά.). Ορισμένα σχόλια, επικριτικά ή και εγκωμιαστικά, πλουτίζουν το διάλογο. Άλλα, δυστυχώς, θυμίζουν τη χυδαιότητα διαφόρων ακροδεξιών και ακροαριστερών απόψεων αλλά και blogs. Το περιεχόμενο αυτών των συγκεκριμένων σχολίων είναι πολύ συχνά κοινό καθώς και το λεξιλόγιό τους. Τα γνωρίζουμε καλά αυτά και όλοι όσοι διατηρούμε ένα ανοιχτό πεδίο διαλόγου, γιατί δεν είναι λίγες οι φορές που δυστυχώς πέφτουμε θύματα ανώνυμων θρασύδειλων ανθρώπων και υβριστών.
Πιστεύω ότι ουδέποτε συκοφάντησα ή πρόσβαλα κάποιον μέσα από τη σελίδα μου. Δεν ήταν ποτέ και δεν είναι στις προθέσεις μου.
Να ξέρεις όμως εσύ ανώνυμε και θρασύδειλε αναγνώστη μου, ότι ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ. Ό,τι και να κάνεις, όσα συκοφαντικά, ρυπαρά και προσβλητικά σχόλια κι αν γράψεις.
Γιατί ΔΕΝ ΣΕ ΦΟΒΑΜΑΙ!
Συνεπώς, ανώνυμε, θρασύδειλε συκοφάντη και υβριστή σου συνιστώ κάποιο προσωπικό κουράγιο που όπως φαίνεται σπανίζει σε τόσους ανένδοτους επαναστάτες και υπερπατριώτες λες και ζούμε στο καθεστώς ανελευθερίας που ορισμένοι από αυτούς ονειρεύονται: η «κριτική» σου με το ονοματάκι σου!

ΒΕΛΒΕΝΤΟ – ΕΝΩΜΕΝΟ – ΔΥΝΑΤΟ – ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου