14 Μαρ 2011

Η γειτονιά μου


Η γειτονιά μου και το σπίτι μου, κυρίες και κύριοι αντιφρονούντες του αγώνα για την ανεξαρτησία του Βελβεντού, είναι δικά ΜΟΥ!!!
Ο αγώνας αυτός είναι και προσωπική μου υπόθεση! Εφόσον ο εμπαιγμός των πολιτικών και η εσωτερική προδοσία, θίγου...ν το συμφέρον του τόπου μου, θίγουν και εμένα την ίδια προσωπικά. Και αυτό με οπλίζει με απίστευτη ψυχική δύναμη!!!
Τελευταία ανακάλυψα στον ωκεανό του διαδικτύου έναν γλοιώδη, σιχαμένο ιστότοπο με ένα όνομα που δεν θυμάμαι καλά, του τύπου ΟΛΑ ΠΑΡΤΑ, ΟΛΑ ΔΩΣΤΑ, ΟΛΑ ΦΤΥΣΤΑ, ΟΛΑ ΓΛΥΨΤΑ, ΟΛΑ ΞΕΡΑΣΕ ΤΑ, ΟΛΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΙΕΡΟ ΚΑΙ ΟΣΙΟ!!
Μπράβο, συγχαρητήρια για το ελεύθερο βήμα έκφρασης!! Εξαιρετικές διάνοιες οι δημιουργοί και οι συμμετέχοντες! Αντί να μαϊμουδίζουν κάποιοι μιμούμενοι ανυπόλυπτους δημοσιοκόπρους της ελληνικής διεφθαρμένης ιδιωτικής τηλεόρασης, ας σκεφτούν πόση αηδία μου προκαλούν τα αηδιαστικά, γλοιώδικα και προδοτικά σχόλιά τους εις βάρος του τόπου που τους έθρεψε και τους άνδρωσε!! Τους προτείνω λοιπόν "φιλία" σε τούτον εδώ τον άλλο μεγάλοαδερφίστικο κύκλωπα, που με φοβίζει..... αλλά εδώ τουλάχιστον φαίνονται τα μούτρα όλων μας! Τους προτείνω "φιλία και παρουσία επώνυμη", γιατί μπορεί να μη συμφωνώ μαζί τους, αλλά εγώ πρώτη υπερασπίζομαι το δικαίωμα της ελευθερίας του λόγου τους! Εμπρός λοιπόν! Περιμένω!!!!!
Κι σε αυτή μου την πρόταση δίνω τίτλο ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟ!!!!!!!!!
Κοπιάστε.....

Ε.Σ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου